Otwarcie stacji z awansem czasowym

A A A Pdf Print16x16 Mail16x16
Napisano dnia: 2018-10-10 20:29:52
Ostatnia aktualizacja dnia: 2018-10-10 20:29:52
KŁODZKO. Przyspieszono nieco otwarcie po przebudowie stacji kolejowej Kłodzko Główne, bo prace jeszcze trwają - szczególnie torowe. Ale podróżni już korzystają z dwóch peronów - wyspowego o długości ponad 300 metrów i półwyspowego prowadzącego do budynku stacyjnego. Dla ułatwienia komunikacji między jednym i drugim peronami PKP PLK zainwestowało w bezpieczne przejście z rogatkami. Jego wadą jest jednak to, że podróżni muszą nadkładać drogi.
 


Kładka nadtorowa ułatwiała przejście nad stacją z ulicy na ulicę

Sytuacja ma się poprawić po przekazaniu kładki nadtorowej, która właśnie przechodzi renowację. Przeprawa będzie jednak krótsza od poprzedniej, zapewniającej pieszym drogę z ul. Dworcowej do ul. Zamkowej.
 


Przebudowany obszar stacji Kłodzko Główne

W planach PKP PLK ma jeszcze wykonanie nowego rozjadu torowego w kierunku Nowej Rudy oraz przebudowę przejazdu przez tory na ul. Dworcowej.
(bwb)

Tagi

Komentarze:
Aparatano*.146.39.253.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Czwartek, 2018-10-18 07:53
Rozebrana kładka
Rozebranie kładki nad torami której PODSTAWOWYM CELEM było skomunikowanie z Dworcem Głównym najkrótszą drogą tych, którzy mieszkają po drugiej stronie torów to dowód, jakiego słabego, miernego burmistrza ma Kłodzko. Jaki burmistrz , taka kładka. Brak zaangażowania Piszki w tym temacie i wielu innych sprawach prowadzi do ZWIJANIA Kłodzka. Inni budują, a Piszko umywa ręce i zwala na innych. Kłodzko wtopiło, wdepnęliśmy w przysłowiowe G.wno !!!
AparatJan*.google.com
Środa, 2018-10-17 14:59
Po co kładka
Dla istot mało rozumnych większość aut zaparkowanych na dworcu należy do mieszkańców okolic Jurandowa gdyż pieszo teraz na dworzec główny mają dalej niż na miasto taka niewielka różnica w wykonaniu wolno myślących.
Aparatano*.146.224.247.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sobota, 2018-10-13 09:36
do obserwator
Wiele komentarzy ukazało się na tym portalu odnośnie konieczności odtworzenia kładki w jej pierwotnym stanie. Wystarczy być dobrym obserwatorem i będziesz miał wszystko jasne.
AparatObserwator*.dynamic.gprs.plus.pl
Piątek, 2018-10-12 22:06
Kładka nad torami
Nie bardzo rozumiem po co remontować kładkę, która jest bardzo niewygodna, szczególnie dla podróżnych z ciężkimi bagażami. Zwłaszcza, że zapewnia się podróznym przejście w poziomie peronów. No, chyba, że wyremontowana kładka łączyłaby dworzec z tzw. Jurandowem. Czy ktoś na ten temat coś wie?
Dodaj komentarz
  • Studio27
  • Hover-dkl
  • Kotlina-dkl
  • 18741178_1693390047637392_1853228814_n
  • DKL_Luk
  • 43622177_1952010061557016_8401772792021778432_n
  • Ms-auto

najnowsze artykuły

Mini_pt-pomoc0
Czwartek, 2018-12-13
List_mini_pt-rondo
Czwartek, 2018-12-13
List_mini_pt-wolowiec1
Czwartek, 2018-12-13
List_mini_pt-jubilat0
Czwartek, 2018-12-13
List_mini_pt-chocieszow1
Środa, 2018-12-12
List_mini_pt-euroregion
Środa, 2018-12-12
List_mini_pt-zmiana0
Środa, 2018-12-12
List_mini_pt-pocisk
Środa, 2018-12-12
List_mini_pt-swieta0
Środa, 2018-12-12
List_mini_pt-bsts0
Wtorek, 2018-12-11
polecamy





ZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapisz