POLANICA-ZDRÓJ - Ogłoszenie
Napisano dnia: 2025-10-31 11:52:24
	
	
	
	
	
	
Polanica- Zdrój, dnia  31.10.2025 r.
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA POLANICA-ZDRÓJ
o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy ul. Marii Czubaszek w obrębie Nowy Zdrój
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39, art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu uchwały Nr III/47/2024 Rady Miejskiej w Polanicy-Zdroju z dnia 29 maja 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy ul. Marii Czubaszek w obrębie Nowy Zdrój oraz uchwały Nr X/88/2025 z dnia 24 września 2025 r. w sprawie zmiany uchwały Nr III/47/2024 Rady Miejskiej w Polanicy-Zdroju z dnia 29 maja 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy ul. Marii Czubaszek w obrębie Nowy Zdrój.
Granice obszaru objętego sporządzaniem planu zostały określone w załączniku graficznym do ww. uchwały, który jest dostępny w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju, ul. Jarosława Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdrój: https://bip.polanica.pl/
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. projektu miejscowego planu w terminie do dnia 26 listopada 2025 r.
Wnioski należy składać za pomocą formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, wprowadzonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r., poz. 2509), zamieszczonego pod adresem: 
https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2023/2509 
lub https://bip.polanica.pl/dokumenty/File/edytor/MPZP/Wnioski/Pismo_dotyczace_aktu_planowania_przestrzennego-1.pdf
Wnioski na wyżej wskazanym formularzu należy składać w formie papierowej w Urzędzie Miejskim w Polanicy-Zdroju, ul. Jarosława Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój lub w formie elektronicznej, (za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej) należy składać na adres email: um@polanica.pl lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej umieszczonej na stronie www.bip.polanica.pl.
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także należy wskazać, czy jest się właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu.
Jednocześnie zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznych ocen oddziaływania na środowisko, w ramach której opracowane zostaną prognozy oddziaływania na środowisko do ww. miejscowych planów. Wnioski dotyczące strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, należy składać na piśmie w Urzędzie Miejskim w Polanicy-Zdroju, ul. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój, w terminie do dnia 26 listopada 2024 r.
Zgodnie z art. 40 ww. ustawy wnioski należy składać w formie papierowej w Urzędzie Miejskim w Polanicy-Zdroju, ul. Jarosława Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój lub w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: um@polanica.pl
Klauzula informacyjna 
Na podstawie art. 8a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) informuję, że:
1. Administratorem Danych Osobowych jest Burmistrz Miasta Polanica-Zdrój, wykonujący swoje zadania przy pomocy Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju, zlokalizowanego w Polanicy-Zdroju przy ul. Dąbrowskiego 3.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju przy ul. Dąbrowskiego 3, tel. , e-mail: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl 
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procedury sporządzania planu miejscowego na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
4. Pełen zakres informacji na temat przetwarzania danych znajduje się na stronie internetowej urzędu pod adresem https://www.bip.polanica.pl/dokumenty/File/edytor/2023/RODO/Klauzula%20og%C3%B3lna%20(1).pdf oraz w siedzibie Administratora.
Burmistrz Miasta
Mateusz Jellin
Mateusz Jellin

 
					









 
							














