POLANICA-ZDRÓJ - Ogłoszenie

Polanica-Zdrój, 25 kwietnia 2025 r.
 
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA POLANICA-ZDRÓJ
o przystąpieniu do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Centrum
 
 
Na  podstawie  art.  17  pkt.  1 ustawy  z  dnia  27  marca  2003  r.  o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, 1907 i 1940) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Polanicy-Zdroju Uchwały Nr XV/127/2024 z dnia 30  grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Centrum.
Granice obszaru objętego opracowaniem planu obejmują tereny w obrębie Centrum, zgodnie z załącznikami do ww. uchwały.
Wnioski do planu należy składać na piśmie za pomocą formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (wprowadzonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509)), zamieszczonego pod adresem: https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2023/2509 ) w terminie do dnia 21.05.2025 roku na adres: Urząd Miejski w Polanicy-Zdroju, ul. J. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój lub drogą elektroniczną na adres: um@polanica.pl. Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
 
Na podstawie art. 39 ust.1, 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, 1940 i 1881) zawiadamiam jednocześnie o przystąpieniu do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej wyżej wymienionego projektu.
Wnioski i uwagi do wyżej wymienionej prognozy oddziaływania na środowisko należy składać do dnia 21.05.2025 roku na piśmie na adres: Urząd Miejski w Polanicy-Zdroju, ul. J. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój lub drogą elektroniczną na adres: um@polanica.pl.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Polanica-Zdrój.
 
Klauzula informacyjna - dotycząca prowadzonych postępowań w związku z realizacją czynności dotyczących miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębie Centrum. Na podstawie art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, 1907 i 1940) w związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Polanica-Zdrój, z siedzibą w Polanicy-Zdroju, ul. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica Zdrój, tel. 748680600, um@polanica.pl 2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 3. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz realizacją przysługujących praw, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez adres: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl oraz nr tel. 721805522. 4. Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie www.bip.polanica.pl w zakładce „RODO” oraz siedzibie Administratora.
BURMISTRZ MIASTA
MATEUSZ JELLIN