KŁODZKO - Informacja

Informacja
Burmistrza Miasta Kłodzka
 
Zgodnie z art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 344 z późn zm.) podaje się do publicznej wiadomości, informację o wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Kłodzku oraz zamieszczeniu na stronach internetowych urzędu (www.um.bip.klodzko.pl oraz www.klodzko.pl)  na okres 21 dni tj. od dnia 29.11.2023 r. do dnia 20.12.2023 r. wykazu nieruchomości przeznaczonej do oddania użyczenie na czas oznaczony 10 lat, stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 311.0050.2023 z dnia 28.11.2023 r., który dotyczy lokalu użytkowego zlokalizowanego w Kłodzku przy ul. Łukasińskiego 57, o powierzchni 67,72 m2, w budynku usytuowanym na działce gruntowej oznaczonej geodezyjnie jako dz. nr 37 (AM-3) obręb Twierdza, na rzecz Koła Kłodzkiego Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta, z przeznaczeniem na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej tj. prowadzenie noclegowni dla osób bezdomnych z terenu miasta Kłodzko, skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodzku.
 

Sporządziła: Marzena Kukułka tel. 74/865-46-30