KŁODZKO. Z okazji 20. urodzin w sklepach sieci handlowej E. Leclerc w całej Polsce trwa wielka Loteria Urodzinowa - E. Leclerc od 20 lat w Polsce. Na klientów czekają nie tylko atrakcje cenowe dostępnych produktów, ale także bony wartościowe oraz nagrody rzeczowe. Łączna pula nagród to ponad 700 000 złotych.
Jubileusz 20-lecia istnienia na polskim rynku, to bardzo ważne wydarzenie dla całej sieci E.Leclerc. Swoją silną pozycję zawdzięcza przede wszystkim sukcesywnie realizowanej polityce konkurencyjności cenowej i bogatej, zróżnicowanej ofercie produktów, dlatego w myśl tej zasady celebruje również swoje urodziny. Produkty w jeszcze niższych cenach, które zdominują półki w sklepach na czas obchodów 20-lecia to nie wszystko. W sklepach trwa wielka Loteria Urodzinowa, której łączna pula nagród to ponad 700 000 złotych.
Aby wziąć udział w Loterii, należy szukać w sklepach produktów oznaczonych etykietą LOTERIA 20 LAT za kwotę 20 zł lub dowolne produkty za 60 zł, następnie należy wziąć kupon i sprawdzić wygraną. Graj i Wygrywaj w E.Leclerc!
Stało się już tradycją, że wszystkie sklepy sieci starają się zadbać o wiele jubileuszowych atrakcji. Jednak operacja BIG BANG to wydarzenie wyjątkowe, dlatego ofertę cenową będzie można śledzić na bieżąco na stronie internetowej www.eleclerc.pl oraz na profilu E. Leclerc Polska na Facebooku. W ramach akcji powstał katalog zawierający większość oferowanych „urodzinowych” promocji, dostępny w dniach od 19 maja do 31 maja br.
W ramach świętowania 20. urodzin E.Leclerc w Polsce klienci mogą się spodziewać zniżek cen żywności, Kosmetyków, detergentów, zabawek, akcesoriów domowych i elektronicznych oraz najlepszych nagród Loterii Urodzinowej.
O E.Leclerc
E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. Ta najdłużej działająca w Polsce, bo już od 1995 roku, sieć super i hipermarketów, nie jest wielkim koncernem, tylko stowarzyszeniem niezależnych przedsiębiorców. E.Leclerc to znak firmowy, pod którym zrzeszeni są niezależni handlowcy, właściciele przedsiębiorstw zarządzanych w autonomiczny sposób. Każdy sklep to odrębny podmiot - mała firma, robiąca wiele dla lokalnego rynku i płacąca podatki w kraju, w którym działa. E.Leclerc jest stowarzyszeniem przedsiębiorców, którym zależy na rozwoju zawodowym i równocześnie na wspieraniu społeczności lokalnych. W roku 2014 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2747 milionów złotych. Sieć E.Leclerc została laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG, Retailer of the Year 2011 oraz Retailer of the Year 2012 w kategorii Hipermarket. Obecnie zatrudnia ok. 4 700 pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 41 miastach na terenie 16 województw. Wszystkie sklepy marki Billa zakupione w 2010 roku od Rewe Group są obecnie niezależnie działającymi spółkami zarządzanymi przez polskich przedsiębiorców.
Dodatkowe informacje:
Katarzyna Łukawska
Task Force Consulting Sp. z o.o.
E: k.lukawska@tfc.com.pl
T: +48 22 855 56 85
K: +48 690 367 466